22 sierpnia 2012

Anneyong~!

Witam~!

Właśnie trafiliście na bloga, który zniszczy Wasz umysł...

A tak na poważnie - nie żartuję. Założyłam tą stronę, ponieważ bardzo chciałam dać upust swojej wyobraźni. Przez kilka miesięcy piszę nie pokazując swoich "dzieł" nikomu. Jednak... Po pewnym czasie staje się to swego rodzaju frustrujące... Co do mojej wyobraźni. Jest... rozległa, nieprzewidywalna, często przekraczająca granice jakich bym się po sobie spodziewała.
Jeśli chodzi o to, co będzie się tu pokazywać... w s z y s t k o. Dosłownie. Najwięcej będzie oczywiście z nurtu yaoi, ponieważ jest mi najbliższy. Nie zabraknie też sprawdzenia moich umiejętności w yuri oraz zwykłych, zwyczajnych historiach. Wszystko postaram się jasno opisać, by nie trafić na coś, czego nie lubicie, chociaż i tak zachęcam do przeczytania. Wiadomo? Może akurat się spodoba?
Jeszcze dobrze nie "ogarnęłam" blogspota, więc na początku może tu być lekko nieporadnie, ale postaram się szybko go zrozumieć. Jeśli ktoś mógłby mi co nieco wytłumaczyć, byłabym wdzięczna.. ^^"

To chyba wszystko... 

Do zobaczenia~!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz